Geen producten in de winkelwagen
Garantie
We hechten veel waarde aan onze producten en streven er natuurlijk naar om ze in uitstekende staat bij u af te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er zich andere situaties voordoen waarvoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wet bent u verplicht om binnen twee weken na het constateren van een gebrek hierover melding bij ons te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen we ons uiterste best doen om een passende oplossing te bieden
Klacht
Het kan gebeuren dat dingen niet helemaal volgens plan verlopen. We raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@keekabuu.com. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Sinds 15 februari 2016 hebben consumenten in de EU ook de mogelijkheid om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.